::SELAMAT DATANG::

Thursday, October 28, 2010

X-School in the making! =)


X-School? Macam bagus je tajuk..hehe..sebenarnya Komik ni adalah komik yang dilukis masa sekolah dulu..Masa tu aku sangat terinspirasi dengan x-games, gelagat kawan-kawan yang suka meluncur (skating) dan dress up hip hop..hehe..Maklum la, zaman sekolah kan, mudah sangat terikut-ikut..Memandangkan aku tak boleh ikut cara diorang, aku pon lukis lah karakter mereka untuk diabadikan dalam komik..Bila aku tengok balik komik yang aku lukis masa tahun 2004-2005 tu aku rasa kagum...Dan ada sedikit lam hati rasa if aku tak berhenti melukis masa tu mungkin aku tak jadi cam sekarang (keras tangan dan tak boleh melukis). Uhuk uhuk! Jadi, aku pon bertekadlah untuk lukis balik komik tu dimasa lapang aku nanti selepas graduasi. Walaupun karakter2 komik ni bersubang, hisap rokok etc, tapi endingnya tetap ada unsur2 kearah kebaikan. Cuma aku tak sempat habis lukis dah nak SPM.. Pastu tak sambung pon..Ada 3 chapter semuanya..Seronok weh tengok lukisan zaman sekolah...weeeeee! =D





Ini adalah watak-watak asal yang dah dilukis semula.  =) Akan mula usaha melukis kembali komik ni selepas selesai dengan final exam. 


Ms. 1: Err..memang fail lukis bangunan..hehe..Oh, komik ni takkan diupload di facebook atau mana-mana laman sosial. Terlalu mahal untuk dikongsi. =b


No comments:

Post a Comment